INTERIOR| Inspiration: chesterfield banken

What about her


“We shape our homes and then our homes shape us.”

Ja, nog een interieur inspiratie post. Dit weekend staat in het teken van interieur, we zijn namelijk weer hard aan het klussen in huis. Met de winter in aantocht willen we weer even aanpakken aangezien het nog niet af is. Ik liet jullie hier al details in bijna alle kamers in huis zien (ik moet de badkamer, de inloopkast en de logeerkamer nog en dan ben ik compleet). Dan kan ik weer opnieuw beginnen aangezien we nog steeds aan het klussen en veranderen zijn. Ik ben gewoon dol op interieur.

En weer iets nieuws is ook niet verkeerd: we hebben een prachtige bruine driezitter chesterfield gekocht. Yay! Je moet er van houden, maar in onze mix van vintage en design past hij zeker. We hebben heerlijk geleefd op mijn oude reuzeplofbank. Met streepjes, van de kringloop. Maar de gaten vallen…

View original post 78 more words